دوشنبه ۵ آذر
دختر شعری از عاطفه فلاح
از دفتر اشک ها و لبخندها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ۱۵:۵۲ شماره ثبت ۲۹۵۹۸
بازدید : ۵۱۴ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب عاطفه فلاح
|
دختر كه باشي
هوس هايت جورِ ديگريست
ويـار ِ عشق هاي افسانه اي مي گيري
هر چقدر بزرگ تر شوي
بيشتر دلتنگ ِ عروسك هايت مي شوي
قرص هاي خوابت را
به موقع نمي خوري
تا به ديار ِ خيال بافي هاي شبانه ات سفر كني
دختر كه باشي
گريه را باور داري
نذر اشك مي كني
و براي دلتنگي ات شمع روشن ميكني
دختر كه باشي
باد مژه هايت را مي رقصاند
باران بغضت را مي تركاند
و لبخند ، روي گونه هايت چال مي اندازد
دختر كه باشي
براي بعضي ها شيريني
و براي بعضي ديگر طعم عسل مي دهي
اما به خودت كه مي رسي
تـــــَلخ مي شوي
غــم را در وجودت بزرگ مي كني
و جنين ِ اشك هايت را
به وقت ِ فارغ شدنشان مي زايي
دختر كه باشي
خيلي چيزها جور ِ ديگريست
اين را تنها كسي درك مي كند كه
( X X ) هر دو ايـكس
متعلق به او باشد!!
15/6/92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.