جمعه ۲ آذر
سرخابی شعری از امیر سینا عسکرپور
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ۱۷:۱۱ شماره ثبت ۲۹۵۳۲
بازدید : ۵۶۸ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر امیر سینا عسکرپور
آخرین اشعار ناب امیر سینا عسکرپور
|
این ترانه رو واسه دربی گفتم ببخشید که تلخه اما واقعیته
……………………………………………………………………………………
این ترانه رو دقیقا پارسال نوشتم واسه دربی استقلال پرسپولیس
……………………………………………………………………………………
یــــــــــه عـــمره وقتمون گذشت پای/این دو تا تیم قـــــرمز و آبـــــی
اعصـــــــــــابمون و خورد می کردیم/ســــــــر همین دربی قلابـــــی
یــــــــــــــه عمره حالمون همین بوده/تا بوده از قدیم همین بـــــوده
خــــودمو زدیـــــم به خواب گــــفتیم/بـــــــرای بـــــیداری چقدر زوده
بــــازیچه ی یـــه خط و جریانه/فـــــــــــوتبالی که از ریشه داغونـــــه
بــــــازیکنی به خـــــــاطر غیرت/تـــــو آبی و قـــــــــــرمز نمی مـونـه
تـــــا دیـــــروز غیرت حرف اول بود/امـــا حـــالا پول جاشو پر کـــــرده
تـــــا پول بینشون تو جــــــریانه/غیـــــرتشون مـــــــــحاله بــــرگـرده
نـــــــــــــتیجه بازی مساوی شد/امیـــــدمون تو سینمون شد گــم
بسه دیگه این منصفانه نیس/بازی با احساسات این مــــــــــــردم
این دربی وقتمونو ضایع کرد/چقد(ر) ما به همدیگه فحش دادیـــــم
از زنــــدگی ما رو عــــقب انداخت/از کــــــارو زندگیمون افـــــتادیــم
ســــر دو تا رنــــــگ با کُری خونی/مــــا رو به جون هم مینـــــدازن
بـــــا قدرتو پــــارتی جلو میرن/ امـــیر و ســــــرداری که ســـــربازن
مــــــا پشت پرده رو نمی بینیم/اونـــــــا ولی دست خوش تـغییرن
حــــــــرص می خوریم داد میزنیم امـــــــــا/اونا همه پولارو میـگیرن
کاش میشد با همدیگه دوست باشیم/ یه تیم بسازیم تیم سرخابی
یه تیم با غیرت و پر قدرت/یـــه تیم ، پــُر از تـــــــــکنیک و شادابـــــــی
…………………………………………………………………..
امیر سینا عسکرپور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.