دوشنبه ۵ آذر
مرحمت کن........ شعری از خدیجه زینالی ( مهربانو)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ ۱۱:۱۲ شماره ثبت ۲۹۴۴۵
بازدید : ۸۵۲ | نظرات : ۱۴۴
|
دفاتر شعر خدیجه زینالی ( مهربانو)
آخرین اشعار ناب خدیجه زینالی ( مهربانو)
|
ساقیا باری....... بیا صهبای دیرینم بخوان
دُردی قهوه ببین و...... فال رنگینم بخوان
شاعری شوریده،مست از مکتب عشق نگار
دفــتری نگشوده از دست غزل چینم بخوان
ساز ناکوک مرا یا کوک کن یا ...کن کرم
ساز خود را کوک کن بر پای بالینم بخوان
آن کسی کز دست غم یک دم نیاسودش منم
با نگاهی ...درد من از پلک سنگینم بخوان
غربت شب ،اخترانِ آسمان...... با ماه قهر
انتظار ماه را .........در بام پروینم بخوان
تک گلی حتی ....به دشت آرزوهایم نرُست
مرحمت کن لحظه ای بر باغ نسرینم بخوان
چون شکسته ساغر و صهبای این فرهاد دل
از شراب تلخ جامم ......داغ شیرینم بخوان
سجده برغم کرده ام سجاده گشته غرق خون
توبه های زیر لب از ......آه غمگینم بخوان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.