يکشنبه ۲۷ آبان
مرگ شعری از رضا نظری
از دفتر شعرهای کوتاه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳ شماره ثبت ۲۹۰۹۵
بازدید : ۹۰۸ | نظرات : ۸۸
|
|
همه چیز مرده است
حتی...
مرگ...
1390/10/11
کرمانشاه
پ.ن.
از این به بعد تا مدتی هر روز یک نوشته منتشر خواهم کرد! تایید یا عدم تایید آن ها را نمی توانم تضمین کنم! مگر با شیوه هایی که از این عمر سی و شش ساله ام آموخته ام!
پ.ن.
اگر به نظرتان بی معنی و یا حتی مسخره آمد بگویید، هیچ ایرادی ندارد! (به این می گویند : آزادی بیان!) فقط در مورد عکس العمل بعد از نقد! هیچ تضمینی وجود ندارد که دوستانه باشد!
پ.ن.
جناب اخباری ایرادهایی جدی بر شعر "از عشق" وارد دانستند که از همین جا از ایشان تشکر می کنم، قبل تر هم بارها عرض کرده ام، آمده ام که بیاموزم...
پ.ن.
نسیه نداریم! اما نقد ! آزاد است!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.