يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر زین العابدین محب علی
آخرین اشعار ناب زین العابدین محب علی
|
دل خزاني درد آشناي دريايي
بمان هميشه در این روزهاي شيدايي
تو ای صداي تو در عمق جان من در خواب
بخوان برايم از آن آيه هاي لالايي
و لحظه لحظه این عمر از تو سرشار و
هزار سال ميان من و تو تنهايي
نجات می دهمت از کمند ديو سياه
سرم پر است از این قصه هاي رويايي
براي گفتن حرفي فراتر از باور
چقدر واژه حقير است راز زيبايي
جواب ساده مجهول این معادله ها
تويي که محرم هر راز و هر معمايي
هوايي تو شدم مثل پر رها در باد
تو روي خاکي و همزاد آسمان هايي
چقدر لهجه ديدار با تو شيرين است
دو چشم از عسل و گيسوان خرمايي
پرندگان مهاجر دوباره برگشتند
دلم شکست پرستوي من نمی آيي؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.