جمعه ۱۱ آبان
فرصتی نیست شعری از پژمان بختیاری نسب
از دفتر هیهات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ۱۴:۳۰ شماره ثبت ۲۹۰۱۶
بازدید : ۶۲۲ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر پژمان بختیاری نسب
آخرین اشعار ناب پژمان بختیاری نسب
|
فرصتی نیست مرا مهلت دیدار کجا
حالت عشق من و دولت بیدار کجا
چشم خونبار من و گریه شام و سحرم
از تو تنازی و من شیوه اصرار کجا
تلخی باده هجر و نظر دلکش یار
می بی رنگ من و ساغر خونبار کجا
خم رنگین می ات برد زمن عقل و خرد
بعد از این عقل و خرد بامن بیمار کجا
چهره ناز تو را هیچ نبینم هرگز
لیکن از شوق درت چاره ناچار کجا
بعد از این نام من از گردش گردون پاکست
من و دیوانگی و وادی ابرار کجا
حوریان دوش به ایراد سخن خوش گفتند
شعر هذیان تو و حافظ اسرار کجا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.