جمعه ۲ آذر
من هرگز 17 ساله نمی شوم شعری از بهاره نوروزی سده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ۱۷:۰۷ شماره ثبت ۲۸۹۸۷
بازدید : ۷۰۳ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر بهاره نوروزی سده
آخرین اشعار ناب بهاره نوروزی سده
|
روزها را به سکوت گره زدم
وچادرم را به کمرم
عاشقانه نبود هرگز
دست در جیب
سایه به سایه
و رویاهایم
در پنجره ای که هفده سالگی م را به باد داد
با پرده هایی تور سفید
که در آغوش تو لولیدند
پنجره همان پنجره ماند
و پنج انگشت
همان که لابه لای تیغ ها غرق به خون می شد
چه شب هایی که چشم نمی بستم
و چه رویاهایی که افکارم را غرق نمی کردند
دیگر سال هفتاد و چهار که برنمی گردد
زنده رود بهاررا غرق نمیکند
ومن هرگز 17 ساله نمی شوم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.