يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
تقدیم به تمام عزیزان عاشق .
تو همه عطوفت صبح
ای که آیتِ زمینی
مثل ابری که می باری
توی این دشتِ غریبی
برای تمام عمرم
شده ام من به تو عاشق
یک بغل ترانه ای تو
موسم شکفتن شقایق
اگه خوب ام یا بدم من
اسیرِ دست تو هستم
تو را ای تبلور عشق
از ته دل می پرستم
ای همه وجود تو مهر
ای تو بهترین رفیق ام
تو که دستات مثل قایق
این منم ، من که غریق ام
بیا و بتاب به شب هام
مثل مهتاب روشن ام کن
من اسیری زمین ام
این تن خسته را خواب کن
تو که مثل قصه هایی
توی رویأی شب من
ای قشنگ ترین ستاره
تو یقین باور من
من که عمریه غریب ام
تو دیارِ آشنایی
گریه هام هَق هَق مرگه
وقت رفتن و جدایی
.
.
پ . ن
تو بهار بی خزونی ...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.