جمعه ۲ آذر
لاف شعری از احمد ملک نژاد
از دفتر بیتو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۰۶ شماره ثبت ۲۸۸۱۱
بازدید : ۳۹۴ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب احمد ملک نژاد
|
چه می ماند جز لاف در قمار زندگی برای سرباز خشتی که آس دلی در دل پنهان کرده است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.