جمعه ۲ آذر
ೋ چشم براه... ೋ شعری از شفیقه طهماسبی
از دفتر نگاه نو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۱۶ شماره ثبت ۲۸۵۸۰
بازدید : ۸۲۷ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب شفیقه طهماسبی
|
روبرویم در آیینه
ققنوسی ایستاده است "سوخته" ...
در انتظار زایش،
نگاهی نو!
من ،
دیگر "من" نیستم!!!
- شط - مرداد93
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.