شنبه ۳ آذر
حاشیه شعری از آرزو نوری
از دفتر پیوست نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۴۴ شماره ثبت ۲۸۴۶۲
بازدید : ۵۰۲ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب آرزو نوری
|
از خاکستر سیگارهای تو هم
دورافتاده ترم
آنقدر به حاشیهها رانده می شوم
که حاشیهها
سفید نمیشوند از من
صبور باش دنیای من
تو سیگارهای خودت را پک بزن
من حاشیههای خودم را
اینقدر نگو:
«زمستان تمامی ندارد»
زمستان
تمامی
ندارد.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.