جمعه ۲ آذر
دیه من شعری از سارا انصاری
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ۲۱:۳۸ شماره ثبت ۲۸۳۹۰
بازدید : ۷۳۴ | نظرات : ۴۵
|
آخرین اشعار ناب سارا انصاری
|
پیراهنم را
درمی آورم
تا ببینی کبودی های دلتنگی ات را
شنیده ای حکم را بریده اند؟
دیه من
یک لحظه دیدن توست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.