تبر بدون دسته ی چوبی
تنها
کاردَک
....................................................................
هنوز باد
میان بوته های تمشک وحشی
پروانه ها را هدایت می کند
درون تار عنکبوت
..............................................................................
پرچم ایران است
اما تکه تکه شده ی آن
سالاد شیرازی
.......................................................................
غوک پیر مرداب
بر آب دراز کشیده است
اما غرق تفکر
...................................................................................
نور می داند
نباید تاریکی را کامل از بین برد
برای همین است
به سایه ها بسنده می کند
..........................................................................................
صبح پاییزی
علامت پیروزی را نشان می دهند
شاخه های بی برگ
..........................................................................................