سزنوشتم را...
سرمشق سحرگاه تا غروبم را..
بنویس توکلت الی الله...
بنویس اگر دلی شکستی
باز به دستش آور.
مرا دلی گشاده ببخشای خدایم.
دلی که هرگز نمی میرد.
دلی سرشار ازعشق.
خدایم ...نازنین خدایم...
بی نیازم کن ازهر چه که بندگانت ازمن دریغ میکنند.
ازتو می خواهم
خواستنی هایم را.
ازآغوش پر محبت
تا ثروت و لذت.
تنها ازتو می خواهم
که بی نیازی.
بر من عطا کن
نعمت این دنیا و آن دنیا.
خدایم...
مهربان یاورم...
خدایم...
بگذار لذت بردن نامت...
داشتنت...
روح و جسمم را بلرزاند ازشوق.
بگذار بنده ات باشم دوباره.
مرا دوباره متولد کن ازامشب.
کینه هایم را
گذشته ی بی حاصلم را
همراه بدی هایم دفن کن امشب.
بگذار
طعم آرامش را بچشم و بچشانم.
خدایم...
خالق یکتایم...
مرا به وجد بیاور از لحظه لحظه ی بودنم.
ازتو میخواهم...
هر آنچه را ندارم
و اگرداشته باشم خوشحالم.
دست گدایی من امشب
به سوی تو دراز است
و میدانم
تو رد نمیکنی
که اگر میکردی
دوباره بر نمی گشتم
به سویت...
خدایم ...
غم و اندوهم را بگیر
و شادی و نشاطم ده.
ازتو میخواهم
هر آنچه را که دیگران دریغ میکنند.
تویی یگانه خالق بی همتایم...خدایم...
آمین یا رب العالمین...
(شب بیست و یکم ماه رمضان سال 93)