جمعه ۹ آذر
مرگ بهار شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ۱۴:۲۲ شماره ثبت ۲۸۰۴۹
بازدید : ۵۳۷ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
باز خزان آمد
نغمه بلبل به فغان آمد
باز فراق به جان آمد
باز گرگ به گله شبان آمد
باز شیون و زاری عاشقان به بار آمد
باز وداع به ناله جان آمد
سایه های مهر و صفا به نار آمد
باز برگ های دل عاشقان
به ریزان آمد
به زیر پای سرنوشت
به خرد شدن و فغان آمد
به فریاد آخر به جان آمد
رویاهای شیرین و
چرخه تولد و زندگی
به یاد آمد
باز بلبلان خاموش شدند
باز هلهله کلاغان
در هوای گرگ و میش
به رقص مرگ به نوا آمد
باز عروس بهار رخت زیبای گلگونش
به سفید آمد
حجله اش به خاک آمد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.