جمعه ۲ آذر
بذرِ عشق شعری از بهروز حبیبی
از دفتر حس غریب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۲۷۹۶۴
بازدید : ۵۱۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهروز حبیبی
|
چو عطر یاد تو در سینه پیچید
فرو شست از دلم اندوه و تردید
شد عطرآگین تمام لحظه هایم
به جسم خسته جانی تازه بخشید
گشودم دفترم شعری سرایم
قلم در دست من مستانه رقصید
تمام واژه ها مشتاق بودند
قلم بر نام زیبای تو چرخید
چو حک شد نام تو بر لوح جانم
درون سینه دل یکباره لرزید
چه حس و حال زیبا و غریبی
زچشمانم زلال اشک جوشید
چنان سرمست گشتم گوییا دل
شرابی کهنه از عشق تو نوشید
نشستم بر سر سجاده ی عشق
و بذر عشق تو در سینه رویید
چو بگشودم در دل را به رویت
جهان با یک نگاه عشق خندید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.