جزر و مد روزها
از دوازده ماهی است که به دور سال در چرخشند
که بارها شق القمر شده اند
واقعا
بروج فلکی می توانند
این خصلت را بهانه ی مکتبی قرار دهند!
...................................................................
آدمکی است
که دست و پایش
قطع کرده اند
علامت تعجب
.................................................................
بر ساحل سگ های هار موج ها
با دهان کف آلود رسیدند
تو پاهایت را به دریا زده بودی
ناگهان آن گله در خروش غضب خود
تو را گزیدند و هراسان
به آغوش امن من انداختند
.....................................................................
امشب تنهایی صفر گرفته است
ماه بین دو شاخه
از دو درخت
......................................................................
درخت در حین قطع شدن فریاد سر داد:
امیدوارم
از تن من چوب رختی عمل آید
تا اعتراض خود را با شاخ های تعجب بیان کنم
..............................................................................
خطابه ی بهار سبز بود
پشت نقله قول های گیلاس
..................................................................