يکشنبه ۲۷ آبان
به تو صد بار گفتم که مراد شعر من هستی شعری از علی نیاکوئی لنگرودی
از دفتر زمزمه عود.. نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ۱۴:۴۰ شماره ثبت ۲۷۸۷۷
بازدید : ۵۹۵ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر علی نیاکوئی لنگرودی
آخرین اشعار ناب علی نیاکوئی لنگرودی
|
نمی دانی که با قهرت جفاها می کنی ای گل
چرا این قلب عاشق را تو رسوا می کنی ای گل
به دام افتاده ام دیدی پریشانم به گیسویت
خراب افتاده در دامت، تماشا می کنی ای گل
بدان ای ماه تابانم که گر می سوزم از هجرت
نوای آتش دل را تو بر پا می کنی ای گل
چه می گویند از داعش که خونریز است و آدمکش
که اینگونه ز خونریزی تو تنها می کنی ای گل
در این حالی که من دارم به تو هر لحظه مجنون تر
بگو آن نقش لیلا را تو ایفا می کنی ای گل..؟
سراسر اشک و آهم را تو دیدی و خموشی چون
به چشم جان این عاشق تو دریا می کنی ای گل
به تو صد بار گفتم که مراد شعر من هستی
ولی با من چه بیهوده تو حاشا می کنی ای گل
علی نیاکوئی لنگرودی
۱۳۹۳/۰۴/۱۱
تهران
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.