يکشنبه ۲۷ آبان
رسید از ره مه خوب خدایی شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ۱۵:۴۰ شماره ثبت ۲۷۵۸۶
بازدید : ۴۵۷ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
رسید از ره مه خوب خدایی
تو ای صاحب زمان مولا کجایی
-
دل ما شیعیان را شاد گردان
نظر فرما ز نفس آزاد گردان
===========
تو ای عاصی خدائی شو خدائی
ز عادات بدت بنما جدائی
-
همانها که تو را غافل نمودند
زلال بندگی را گِل نمودند
-
همانها که بیالوده وجودت
سیاه و تیره کرده تار و پودت
-
معاصی را نمودی خوب و محبوب
تو طالب گشته آنها بر تو مطلوب
-
دگر بیمی ز سر پیچی نداری
اگر چه میل سر پیچی نداری
-
ولی عادت نمودش بر تو آسان
خطا رفتی نگشتی تو هراسان
-
قضا شد گر نمازت بی خیالی
زکف دادی ریالت را ، بنالی
-
خدا کردی رها خود راگرفتی
یقینت کو ؟ که لابد راگرفتی
|
|