دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر مازیار ارجمندیان (شاعرهمدانی)
آخرین اشعار ناب مازیار ارجمندیان (شاعرهمدانی)
|
زين پس بجاي واژه
زينب بگو صبر خدا
بياين بريم زيارته
مليكه ارض و سماء
همه بخواين تا كه بشه
قسمت ما كرب و بلا
با هم بريم زيارته
عباس ، امير نينوا
دلم گرفته اي خدا
مثل غروب كربلا
امير من حسين ، فقط
دل شده عاشق شما
هرچند شدم من واسه تو
مايه عيب و عار و ننگ
بزار بيام توي عراق
بشم سپر براي جنگ
اگر كه اذنم بدهي
سرم رو ميشكنم برات
سَر كه چه ، قابل نداره
جونمو من ميدم برات
دلم ميخواد يه حرف بگم
كه كل دنيا ببينه
ماها برا تو جون ميديم
شيعه حيدر همينه
نظام سلطه با همه
نوچه هاي دور برش
بدونه شيعه چون عجل
مي چرخه اطراف سرش
داعشي ها و تكفيري
بايد اينو خوب بدونه
نوكر مرتضي علي
به پاي ارباب ميمونه
كافيه يك اذن جهاد
تا كه به پا شه عاشورا
بهم بريزم دنيا رو
فقط برا خون خدا
شاعر : مازیار ارجمندیان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.