سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      حس بی نشون

      شعری از

      رحیمه نیکوحرف

      از دفتر نقاب نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ۰۰:۲۹ شماره ثبت ۲۷۲۹۶
        بازدید : ۶۲۹   |    نظرات : ۳۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رحیمه نیکوحرف

      یه وقتایی دلم می خواد ،یه گوشه ای تنها باشم 
      چرا که من خسته شدم ،می خوام زدنیا رها شم 
      دلم چقدر نا آرومه ، هیچکسی نیست صداش کنم 
      بغض توی سینمو من ، روشونه هاش رهاش کنم 
      گاهی چقدر پر از غــمم ، پر از یه حـس بی نشون 
      دلــم می گــیره خداجون ، چیکـار کنم از این و اون 
      یه وقتایی دلم می خواد ، گـــریه کــنم خیلی زیاد 
      وقتی که گــریم بگیره ، اشـکام خودش پایین میاد
      خـــدا جهنمت کـــجاست ،روی زمــین یا آســمون 
      گمون کنم همین جاهاست ،توزندگی تو این زمون 
      بدجـوری دارم می ســـوزم ،تو این زمـونه ی غلط 
      فقط مدام شعری میگم ،یامیخونم من خط به خط 
      چــقدر زمونه بد شده ، هـــر جا می ری ناله و درد
      همــــه میگن کــنارتم ،امـــا نگاه ها ســرد ســرد
      خداجــــونم بسه دیگه ،دیگه نمی خـــوام بمــونم 
      هیچ جــا وفــایی ندیدم، ببر مـــنو نیست امــــونم 
      ۹
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0