جمعه ۹ آذر
باز ستاره ها بر زمین هویدا شدند شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۲۱ شماره ثبت ۲۷۲۷۶
بازدید : ۴۵۱ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
باز دیوانگی آمد به سرم
باز یاد لیلی آمد به سرم
باز مجنون بی دوا شدم
خنده کو دکان و
سنگ بر جفا شدم
باز دو جهانم
بر فروش به یک سکه
بی مقدار مهر شدم
باز برهنه
آواره
صحرای سوزان
بی کران شدم
باز غریب و تنها شدم
باز سینه زن عاشورا شدم
بازگریان دوان سوی کربلا شدم
باز ستاره ها
بر زمین هویدا شدند
--------------------------
وقتی به دریای لطف و مهر خدا نگاه میکنیم
با انجام یک مهر رنگ خدایی پیدا میکنیم
ارزش آن بالاتر از بهشت زمین و آسمان است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.