شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر عباس غفاری سایه رنگ
آخرین اشعار ناب عباس غفاری سایه رنگ
|
اي مه به حالم منگركه جام در دست گشته ام
در كوي رقيبان چو اغيار حيران گشته ام
مبين شكفتن سينه كه چنين چاك دارد او
بر چشم تلخ دشمنان خارمغيلان گشته ام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.