سه شنبه ۱۵ آبان
قله قاش مستان شعری از مهناز چالاکی
از دفتر نبض خیس صبح نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۲۴ شماره ثبت ۲۷۱۲۷
بازدید : ۱۲۱۱ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب مهناز چالاکی
|
قله قاش مستان
نام تو یک راز است
که سرازیر می شود در هستی ِ من
در معراج نام تو
من آمدم از جایی دور
با سرانگشتانی سوخته
باید از تو سرود
از پس پنجره ی احساسم
آنگاه که
پرنده می شود
تمام سلولهای تن ام
بسوی تو
ساده می گویم برایت
پاهای خسته ِ من
قامت بلند تو
چشمای خیس من
به دغدغه نیازی نیست
قرارمان همین جاست ، همنورد
بر فراز قله قاش مستان
اکنون
یادت را به پیراهن اتاق
سنجاق کرده ام
======================
به مناسبت صعود به قله قاش مستان در خرداد93
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.