يکشنبه ۴ آذر
بساز شعری از فریدونی
از دفتر Mona66 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۴۸ شماره ثبت ۲۷۰۰۶
بازدید : ۵۳۶ | نظرات : ۳۰
|
|
بساز
هی تو بساز ..
از درون من خود را ازاد کن ، ای احساس
پر کن.. وجودت را با حسی ز جنس قصاص
اری، سیراب کن . ذهن و قلبت را با عشقی بی احساس
رها کن ان , عشق پر مخاطره را ، بر پایه خاطره را، ان پیامهای بی مخاطب را
وجودت برای من فقط یک هوس بود
درون من یک قفس بود ،عشق تو زندانی ان بود
هی تو ..ندید بگیر انچه را که شده ابراز را
ز سوی من و ز سوی جسمی پر احساس را
ندید بگیر هر انچه که بود و شد را
در پی این ندید گرفتن ها ،
تو ولی بساز ،ان جاده زندگی را
ندید بگیر خواسته های بی جا را
شور و ذوق برخاسته ز هرجا را
ندید بگیر درد برخاسته ز سینه ای شکاف خورده را
اری تو نیستی مسئول برهنگی
اما من شدم درگیر خود شیفتگی
هی تو بساز
پر کن وجودت را با احساسی ز جنس قصاص
ز سوی من و ز سوی جسمی پر احساس
ببار اشکی ز پوچی این همه احساس .. احساااس
بساز .
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.