با عرض سلام
زیادی اشعارم شخصی شده بود.
خواستم تنوعی داده باشم.
این شعر را تقدیم میکنم به تمام بانوان فریب خورده
که تعدادشان متاسفانه کم هم نیست.
بگذارید به حساب امر به معروف یک شاعر.البته اگر لیاقت داشته باشم.
امیدوارم همه در مسیر درستی باشیم
.............................................................................................
بی صدا از کوچه های شهرتان رد میشوم
میروم با عرض پوزش با شما بد میشوم
بعد از این حتی پیامت را نمیخوانم برو!
در جواب میس کالت بوق ممتد میشوم
خوش خیالی!دوره ی آن بی شعوریها گذشت
با شعورم مانعِ هر رفت و آمد میشوم
بسکه نامردی ببین ،رسوای شهرم کرده ای
آبِرویم برده ای،دارم زبانزد میشوم
از جوانی بود و نادانی اگر خامت شدم
بعد از این عاقل تر از جد و پدر جد میشوم
این سوال لعنتی هر شب عذابم میدهد:
زیر دست و پای هر مَوسی چرا پَد میشوم؟!
مثل لیلی عشق میورزم ولیکن آخرش...
دلقکِ مجنونهای قد و نیم قد میشوم
دین شاهین ها و افشین ها مرا گمراه کرد
چند روزی پیروِ دینِ محمد میشوم
دست از دامان این شیطان صفتها میکشم
با نمازم دست بر دامان ایزد میشوم
امتحانی میدهم در آزمون بندگی
یا قبولم میکند یا باز هم رد میشوم
مینِشینم آنقَدَر پی ام به «یاهو» میدهم
یا blockمَ میکند یا باز هم addمیشوم