جمعه ۲ آذر
ناشناس شعری از احمد کاظمیان (شهاب )
از دفتر شهاب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۵:۵۳ شماره ثبت ۲۶۵۲
بازدید : ۱۰۸۵ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر احمد کاظمیان (شهاب )
آخرین اشعار ناب احمد کاظمیان (شهاب )
|
ناشناساٰ من کیم؟توکیستی؟
درشگفتم با منت همزیستی
سایه گونه مي كني همراهيم
هرکجا می ایستم می ایستی
من همان تجديدي زير دَهَم
برخلاف من تو اما بيستي
من هنرمندم تواما نخبه اي
بهترين بازيگري ، آرتیستی
راضیم من ازتماشاگرشدن
چون تو از بازیگران پیستی
روي دست آنجلينا مي زني
خانه آبادان ، ٰ تودیکرکیستی؟
این همه مجنون گرفتار تواند
راستی ٰ آیا تولیلا نیستی؟
من شهابم ، پاره سنگي سوخته
تو بدين نرمي زجنس چيستي؟
احمد کاظمیان شهاب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.