جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
حتـی صــداتــو من/ از خـــاطــرم بُــــردم
دیگه نمی خندم / چن ساله که مُــــردم
چن ساله تنهائی / همراهه با عکســات
امــــا همه عکسات / سرده مثه حـرفات
دنبــــال ِ یک راهم / تــــــا رو به تـو واشه
چشمامو می بندم / توو چشم ِ تو پاشه
امـــا منــم انگـــار / بن بست بن بسـتـم
از گشتـن ِ بیخــود / دور ِ خودم خسته م
چشمــامو می بنـدم / بــاز آرزو می شه
بـا دیدن ِ عکسـات / قصـه شرو می شه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.