جمعه ۲ آذر
جانباز خط مقدم عشق ! شعری از ماجو
از دفتر شعرناب نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۰۰:۰۶ شماره ثبت ۲۶۱۷۸
بازدید : ۷۵۸ | نظرات : ۵۲
|
|
جبهه نرفته ،
شیمیایی ام می کند
عطر پیراهنی که
زمانی ،
زندگی را
به شش هایم
تزریق می کرد ....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.