دوشنبه ۵ آذر
بیشه (لری) شعری از سعید حسنوند
از دفتر لبخند اشک نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۵:۱۳ شماره ثبت ۲۶۱۶۴
بازدید : ۵۵۲ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب سعید حسنوند
|
اوشو د بیشه دردم گرو بی
دلم کوچیکو غم آسمو بی
او شو د بیشه دل د جور یار
ناله می زه و میی بی قرار
او شو د بیشه د جور یارم
طاقت نیاورد دل بیمارم
او شو د بیشه ناله تنیایی
سر می ده دلم د ای جدایی
او شو د بیشه سی دل بی کس
ایواره تا صو خوم بیم هنارس
او شو د بیشه دل خدانه داشت
نهال غصنه و ته خدا کاشت
اقه وا عصر نهاله آو ده
تا و ناله دل خدا جواو ده
گت عزیزکم کم بکو ناله
تا من داری که مویی بیچاره
مر تو نمویی خدا بزرگه
خوش حواسش هی و غم و غصه
بسپارش و م غم و غصه نه
خوم خوشو می کم دل و طالعنه
دلم امیدوار و لطف خدا
ساکت و آروم ولی بی قرار
توکل کرده و لطف ایزد
مویم خوش میکه آسو راه چارت
خدا بزرگه دلم امیدوار
آه و درد دل مویم و ته یار
خوشال و یکی یارش خدا بی
د غم و غصه او د جدا بی
بیشه : مکان تفریحی در شهر خرم آباد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.