جمعه ۲ آذر
داریست بر گردنم شعری از علی عبداللهی
از دفتر غروبِ دهکده نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۸:۴۴ شماره ثبت ۲۶۰۶۹
بازدید : ۴۶۲ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب علی عبداللهی
|
داریست بر گردنم
تو باید بیایی
رضایت بدهی
بودنم را
خفه خواهم شد خفه
عصری
به دلتنگی ی جمعه
علی عبداللهی/اصفهان/ب93
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.