پنجشنبه ۱ آذر
هدیه آسمانی شعری از مسعود عظیم پور
از دفتر بغض نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۲۲:۵۰ شماره ثبت ۲۶۰۵۰
بازدید : ۴۶۰ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مسعود عظیم پور
|
هدیه آسمانی تقدیم به تمام مادران دنیا
ای هدیه خوب آسمانی
وی آیه عشق و مهربانی
بی تو دل من گرفته از غم
ای مظهر شور و شادمانی
یاد تو همیشه جاودان باد
گلزار و بهار زندگانی
رسم تو طریق مهر ورزان
سر فصل تمام عاشقانی
لبخند تو چون نگاه خورشید
آیینه روشن زمانی
تاجی به سرت نهادی از عشق
برتر تو زشرح و هر بیانی
هر جا که گلی ز عشق رویید
دارد ز نگاه تو نشانی
وصف تو دل شکسته مسعود
گوید به زبان بی زبانی
با من تو بمان تا بی نهایت
ای هدیه خوب آسمانی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.