يکشنبه ۲۷ آبان
خداوندا چه حکمت دارد این کار شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۰۶:۴۶ شماره ثبت ۲۵۹۱۶
بازدید : ۴۷۲ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
فقط نقد کنید
خداوندا چه حکمت دارد این کار
شده بر عکس گویا کار دنیا
که باطل حق و ایمان گشته انکار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
گریزان تا کی از درمان خویش است
ولی دکتر شده هر شخص بیمار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
چرا ما میفروشیم دین خود را
شدیم دنیای فانی را خریدار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
یکی چشمش پی نامحرمان است
نشد گویا ز عقبایش خبردار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
زنی بیرون نهاده موی سر را
و زیبائی خود را می کند جار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
شده غیرت فراموشِِ گروهی
خجالت می کشم ، رویم به دیوار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
گرفته رنگ و بوی کفر این شهر
بوَد بهتر که سازم خانه در غار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
یکی کافر به روزی دادن حق
نموده اختلاس و کرد انکار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
سگی عوعو کند در غرب دنیا
کند تحدیدمان با روی بسیار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
ز بی عاری کسی خیری ندیده
چه کس باشد فسادش را خریدار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
یکی بی حرمتی بر اولیا کرد
به آواز و نی و با چنگ و گیتار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
ز هر جرم و خطا و هر گناهی
شده هر عاقلی البته بیزار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
یکی بیند هنرمندی تمام است
خودش را گوئیا در فکر و پندار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
هنر را کرده معنا بی حیائی
بگردد گرد آن مانند پرگار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
هم او با فیلم تبلیغ عدو کرد
ندارد زین خیانت ننگ و هم عار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
گروهی را خیانت پیشه گشته
شده با دشمن او همدست و غمخوار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
-
فریب دیگران گردیده بسیار
بیا از این پلیدی دست بردار
خداوندا چه حکمت دارد این کار
|
|