يکشنبه ۲۷ آبان
امید و عشق شعری از علی اکبر حسینی زاده
از دفتر یاد نسیم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۰۸:۳۹ شماره ثبت ۲۵۸۴۷
بازدید : ۴۸۴ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر علی اکبر حسینی زاده
آخرین اشعار ناب علی اکبر حسینی زاده
|
دلا بیا به نزدِ ما ، قلم به غم کشیده ایی
شرابِ نابِ عشق را به تختِ جم کشیده ایی
غم از دلم برون نما، ز آتشِ درون عشق
جهانِ با صفایِ ما ، دلا بهم کشیده ایی
شرابِ من از آنِ تو صفایِ تو از آنِ من
صفایِ این شراب را ، چرا تو کم کشیده ایی
تو سروَرِ عَوالِمی ، کلیدِ هر غنائمی
برون بیا ز پرده ایی که خود به غم کشیده ایی
بگو غم از دلم برو، بلایی از سرم برو
زوالِ هستیِ مرا ، چرا رقم کشیده ایی
کنار دفتر دلم ، نوشته ام امید و عشق
جدا شو ای غم از دلم، چرا که نم کشیده ایی
این شعر را فی البداهه بعد از رویت شعر زیبای رقص قلم جناب محمد رضا نظری
گفته ام
با تقدیر و تشکر مجدد از تمامی دوستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.