دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سمیه سلطانی (سایه ی عشق)
آخرین اشعار ناب سمیه سلطانی (سایه ی عشق)
|
تو میخوای که این نفس آه باشه خوب باشه
تو میخوای که این صدا ناله باشه خوب باشه
تو میخوای همیشه دل تنگ باشه خوب باشه
باشه رفتی باشه
دل شکستی باشه
دلی که جای تو بود
رفتیو تو دل نبستی باشه
اگه رو سادگیام چشماتو بستی باشه
اگه رو خستگیام تنی شکستی باشه
اگه شمعیم به پات
اگه میسوزم برات
اگه هیچم تو نگات
خوب میگفتی تا دلم تنها شه
خوب میگفتی تا غمت رسوا شه
باشه رفتی باشه
دل شکستی باشه
دلی که جای تو بود
رفتیو تو دل نبستی باشه
برو تا درد دلم آروم شه
برو تا اشک واسم آسون شه
منکه اینو میدونم کیه پریشون میشه
خونه ی دل کیه خرابو ویرون میشه
ولی روزی برمیگرده و پشیمون میشه
روزی که اشک چشاش رنگی مث خون میشه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.