جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
یه طناب کهنه رو میز
با دو خط شعر و یه سیگار
با یه لبخند قدیمی
که با میخ وصله به دیوار
یه طرف خودکار مشکی
رو زمین ولو شد افتاد
دیگه جون نداره دستام
نفسم شماره افتاد
راه برگشتی نمونده
من یه احمق صبورم
همه ی قلبمو دادم
ولی پات ، له شد غرورم
شاید مرگ
حوالی ِ نیامدن ِ توست!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.