شنبه ۳ آذر
پلنگ ... شعری از منوچهر مجاهدنیا
از دفتر خاکِ تشنه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ۱۸:۲۹ شماره ثبت ۲۵۵۱۲
بازدید : ۵۴۰ | نظرات : ۶۸
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
مهتاب ریخته تهِ دره ...
پلنگِ پیر بر بلندای صخره ها
می ساید پنجه بر آسمان
شکار ستاره...
سقوط !
شکوهِ مرگ می نشیند در کوهستان ...!
.
.
پ . ن
.
پلنگِ پیر...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.