يکشنبه ۲۷ آبان
خدایا کجایی؟ شعری از مریم شجاعی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ۲۲:۲۹ شماره ثبت ۲۵۳۴۹
بازدید : ۱۷۰۲ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی
|
خدایا...
کجایی؟؟؟
منم...
میشناسی ام؟
صدایم میرسد یا muteکردی ام؟
با زبان مادری که آموخته ام بگویم
یا به زبان قلم؟
..................
...دلم گرفته است
به ثانیه های ساعت گفتم نروند اما
اگر بمانند چه میشود مگر؟
..............................
در میان گذر عابران از چهار راه زندگی
من ِدست فروش خانه به دوش
شب و روزم سکون است و بس.
.................
خدایا...
خالق زیبای من...
از آخرین لبخندم
که در خاطرم نمانده است
تا به امروز
چندین بهار گذشته است؟
برای دوباره خندیدن
کمی دیر نشد؟
...................
از کدامین روز
مرا راندی؟
و دیگر نمی خواهی ام؟؟
کجایی؟
کجایی که این چنین بی کسم....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.