جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهدی خدایی (آیدین)
آخرین اشعار ناب مهدی خدایی (آیدین)
|
مرگ مغزی می شود
آینه ای که،
در انتشار نور
انعکاس وجودش را منکر شود...
___________
قسمت رنگین کمان
واکنش
فکر است و احساس چشمانم ،
که تقسیم می کند
تراوشات نور
و باران...
___________
باران خواهد بارید
بر شهر دلتنگی من
و روزی خواهم خندید
بر ماهرخی زیبا
که تا ابد در تابلوی اشکهایم
جاریست...
__________
باید پوشید چکمه ای نو
و پاره کرد
جلد کتابهای رنگی
این قلم ، دارها نقاشی کرده
و این کاغذ
صفحه ها ، سیاه...
باید خندید بر پوچی های پشت پنجره
و شنا کرد
در خیال دریایی آلوده
تا چنگی دوباره
و ننگی دگر ...
..................
بهار که می آید
گل می کند شکوفه احساس دیوار
و می خندد علف های هرز
اما غروب
همچنان می گرید
و شب همچنان سیاه می پوشد
به یاد برگهای پاییزی!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.