يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
تو حفيظىّ و ميان من و تو ذرّه جدايى نبود
ناز كمتر كن صنم كين ره خدايى نبود
آن چنان وجد وجودت شده اين دل ليكن
دل سراپرده ى عشق است و فدايى نبود
تو كه خود نورى و انوار جهانى پى توست
ظلمات از پى شيطان رود و ظلم به جايى نبود
ز ازل تا به ابد زان صحفت تا فرقان
خوشتر از سوره ى كوثر كه ندايى نبود
مگر از فتنه ى ابليس نجاتم دهى با الهامى
ور نه از ناله ى دل هيچ صدايى نبود
گرچه تن غرق گناهست كه دل آهى زد
حاش للَّه براى دل غمديده جزايى نبود
ز در كعبه برون آى نظر كن كه ز فيض
به ميان ضعفا هيچ گدايى نبود
برو اى گبرى كه ابليس هم انديشه ى توست
كه به واللَّه جز اللَّه خدايى نبود
آتشى افتاد باصر را كه سوزش ماندگار
فكر سازش را كنيد او را رهايى نبود
..........................
الاحقر باقر رمزي باصر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباااااا و دلنشین