يکشنبه ۲۷ آبان
برتمام بي هنر ها بيدريـــــــــــــــــغ مي دهد سیمرغ بیجا فيلــــــــم فجر شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۳ ۱۸:۲۸ شماره ثبت ۲۴۹۰۷
بازدید : ۴۳۸ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
باردیگر کرده غوغا فیلم فجــــــــر میکند شرمنده ما را فیلم فجـــــــر
صف برای فیلم ها در سینمـــــــا ازدحامی کرده بر پا فيلـــــــــم فجر
گرچه افزون گشته برآن سابقـــــــه رانده از خود مومنان را فیلــم فجر
این چه فجری که شده زجـــــر هنر گشته معدن بهر غم ها فیلــــــم فجر
فيلــــــم هاي پر ز یأس و هم سیاه ميکند تحميل بر ما فيلــــــــــم فجر
نيست يادي از قيـــــــــــــام وانقلاب شيره ماليده سرِما فيلــــــــــــم فجر
بهر جمع بـــــــــــــي هنرها ای دریغ فرصتي کرده مهيا فيـــــــــــلم فجر
طرحی از امید و ایمان کـــــــــی زند می زند پیوسته درجا فيلـــــــم فجر
گم شده اهداف جشـــــــــــــــن انقلاب راه کج را کرده پيدا فيلــــــــم فجر
وعــــــــــده ها دادند اصلاحش کنند بدتر از امروز، فردا فيلــــــــم فجر
میگریزد از تعهد در هنـــــــــــــــــر صد بهانه دارد اما فيلـــــــــــم فجر
برتمام بي هنر ها بيدريـــــــــــــــــغ مي دهد سیمرغ بیجا فيلــــــــم فجر
مي دهد اميد بر جمع عــــــــــــــــدو هم گروه گبر و ترسا فيلــــــــم فجر
نيست جايي بر حجاب و بر حيــــــــــا هر کجا باشد در آنجا فيلــــــــم فجر
|
|