پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر علیرضا آیت اللهی
آخرین اشعار ناب علیرضا آیت اللهی
|
عمو نوروز زراه آمده است
بر در دروازه ست
منتظر تا برسد نوبت او
نه كه افسانه ، كه راست !
پیرمردی است تمامش خوبی
روز نو
هفته نو
یك مه نو
فصل جدید
همه اش نو ، نیكی است
كهنه گر بد بوده ست
شده پندی به درو...
...و فراموش كنیم
بگذاریم كنار
برف و یخ
سردی و سوز
رنج و بیماری و تب ...
... قهر و غضب ،
نقصان را
روز از نو !
كه بهار آمده است
« عمو نوروز » به معنی بهار
پیك آن
یك سمبل
روزنو ، فصل جدید
عشق ، در رنگ و نگار ...
... و سرآغاز دگر
دست پر آمده است از همه ی خوبی ها
هدیه ها ، موهبت و بخشش اعلای خدا
مهر بی پایانش ،
... و هر آنچه از عرش
می نشیند بر فرش
بسم ٍ ... الله ! ،
و رحمن
و رحیم
عید بادا برتو
و بدان قدرش را
نو كن اندیشه ی خود
راست نما گفتارت
تو بگو از خوبی...
و به راهی كه بود راست به سوی الله !
بسم الله ! ؛ تو بپیماهمه روز
نیكی خادمی مردم را ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.