دوشنبه ۲۱ آبان
بهار پنجره شعری از اعظم خواجه اف - خجسته
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ فروردين ۱۳۹۰ ۰۹:۴۲ شماره ثبت ۲۴۶۴
بازدید : ۸۲۴ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر اعظم خواجه اف - خجسته
آخرین اشعار ناب اعظم خواجه اف - خجسته
|
وقتی که آه پنجره همچون چکیده ی نگاه پنجره از رقص باد روی شیشه ها
گُلواژه می شود آهسته می رسی از راه پنجره مانند ماه پنجره
موی تو موی
پنجره آن طرح سایه ات ابروی پنجره همچون گلی که بی خزان، در هر بهار
جاودان پیچیده از تو عطر و بوی پنجره هر سو ز کوی پنجره
بالیده روح
پنجره سرکوب می کند اندوح پنجره از لاله های دامن دائم بهارت ای عزیز صد
جام پُر شده در کوه پنجره ای وَل شکوه پنجره
****** با سلام و عرض ادب خدمت همه بزرگواران که چشم رنجه می فرماید و از وقت خود دریغ نمی کنید.من چند مودتی است که در ارسال پیام به اشعر وزین دوستان به مشکل مواجه هستم و از این رو شرمنده همه عزیزان هستم. بنابر این ضمن معذرت خواهی از همه شما تذکر می دهم که من با شما هستم و مرا از خود دور نکنید.
ممنون و سپاس.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.