به نام خداوند ِ ....
مزرعه زرد نبود...
وعده ی تابستانی گرم, قبل از بهار
مترسک مزرعه , مرا ,
ایستاده به خلسه برده بود...
کشاورز که بیدار شد؛
مترسک از پا افتاد...
"مورچه ها در عزای گندم مردند"
خورشید هرگز نتابید!
پ.ن1:
خط سبز رنگ تضمین خط آخر شعر"گندم"
سید حاج فکری احمدی زاده (ملحق)
پ.ن2:
هروقت خواستی بدانی کسی دوستت دارد یا نه, توی چشمانش زل بزن :
اگر نگاهت کرد عاشقت هست.
اگر خجالت کشید برایت میمیرد.
اگر سرش را انداخت پایین و یک لحظه رفت توی فکر بدان 1 لحظه بدون تو زنده نمیماند.
و لی اگر سرش را انداخت پایین و حرف را عوض کرد اصلا دوستت ندارد.
پ.ن3:
گاهی بسته به شرایط موجود تمام "تلاشت" را میکنی اما تلاشت "متلاشی" میشود.
همه ی کسانی که با آنها "همراه" بوده ای , "بیراهه " ات میشوند.
قانون زندگی , شماره ی یک:
انتخاب کنی زنده ای , انتخاب شوی میمیری!