جمعه ۲ آذر
من به چشمانت استخاره کنم شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر ناز نگاه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ۲۰:۳۱ شماره ثبت ۲۴۵۱۵
بازدید : ۵۰۳ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
من به چشمانت استخاره کنم
فرصتی خواهم و دوباره کنم
در دلم روز و شب تو می باشی
هرچه خواهی به یک اشاره کنم
در نگاهت که آسمانی شد
می توانم پر از ستاره کنم
مهربانم تو مهربانی کن
تا که من هم بر آن شماره کنم
روی این دل که عکست افتاده
وقت تنهائیم نظاره کنم
ای که هستی تو درد و درمانم
گر نباشی بگو چه چاره کنم
عکس چشمت کشیدم اما که
من چگونه بر آن اشاره کنم
ترسم از شور چشمی دنیا
پیش چشمان غیره پاره کنم
---------------
شب افروز 22/12/92
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.