جمعه ۲ آذر
دل تنگ توام شعری از ناصر یادگارفرد
از دفتر سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ۰۱:۴۹ شماره ثبت ۲۴۴۸۷
بازدید : ۴۸۱ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب ناصر یادگارفرد
|
دل تنگ توام
برایت می سرایم
می نویسم
خیلی ساده
خیلی راحت
دلنوشته
آنچه بوده
با زبان بی ریایی
که نداره
وزن و آهی
چون پر کاه
من که خود افتاده از پا
می پرم،از سر جا
دور می شم زخانه
می روم تا آسمان ها
می شوم همرنگ دل ها
می روم از لای ابرها
می شکافم آسمان ها
تا بیابم راز دل ها
می سرایم
می نویسم
روی ابرها
در هوای شعر نابم
در هوای دوستانم
من نمی یابم چرا؟
دوستان ناب نازم را چرا؟
من که خود گم کرده ام
کی می توانم
که بیابم من تو را
در میان ستاره ها
گم کرده ام من چهره ها
بس که ناب است
آسمان شعر ناب
کی توان دل کند، از این ماجرا
ای خدا !ما را نکن از هم جدا
ما را نکن از هم جدا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.