جمعه ۲ آذر
سر در گم شعری از امیر سیمین
از دفتر غربت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ۱۱:۳۴ شماره ثبت ۲۴۴۵۵
بازدید : ۵۵۰ | نظرات : ۵۹
|
آخرین اشعار ناب امیر سیمین
|
به میخی بنویسم یا فارسی،
فرقی ندارد
حتی اگر مثل شاپور
"خودکارم را از واژه ها پر کنم"
شنیده نمی شوم
واژه ها که زخم باشد
جوهر می ریزد از کلمات،
دفتر را سیاه می کند...
"امیر سیمین"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.