سه شنبه ۱۵ آبان
سرای غم شعری از اشرف السادات سادات
از دفتر روزگار نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۰ ۲۰:۰۵ شماره ثبت ۲۴۴۲
بازدید : ۹۲۴ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر اشرف السادات سادات
آخرین اشعار ناب اشرف السادات سادات
|
چگونه باز اسمان ما سرای غم شد
چگونه دستهای زشت و پلید
شادی را از اسمان ما گرفتند......
..........
چگونه.......
هزاران بار
هزاران بار
نفرین بر این دست ها
که -
ستاره های زیبای شب را چیدنند
وغم را به ارمغان اوردند
و -
شب را به ماتم کشاند
اما -
باز به شب بگو
بی ستاره نخواهد ماند
من وتو باهم
ستاره های خواهیم ساخت
هرچند کاغذی
ولی -
حقیقی
واین ستاره ها
دستها ی پلیدی و نفاق را
رسوا می کنند
رسوا.........
وشادی را دگر بار به اسمان بر می گردانند
و-
سرای غم وماتم را
در قعر سیاهی مدفون می کنند
مدفون......
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.