یک نفــــــــــــر ازشکــــــــــــــارمی آید
بنویسید بهـــــــــــــــــــــــــــــــــارمی آید
بنویسیــــــــــــــد می رودپائیــــــــــــــــز
گرچه برفی نشسته برجـــــــالیــــــــــــز
هرکه فهمیــــــــــــــد درفقــــــــــس است
بنویسید خـــــــــــــــــزان یک نفس است
بنویسیـــــــــــــــــــــــــــــدبهاریعنی پاک
یعنی شادی نفس کشیدن خــــــــــــــاک
بنویسیــــــــــد بهار- صــــــــــــــلح دادن
بــــــــــوسه ی ژالـــــــــــــــــــــه برلادن
بنویسیـــــــــــــــدکه باد رفتنــــــی است
زردی آری زیـــــــــــــــــادرفتنی است
باید این بـــــــــــادرابکـــــــــــــوچانیــــم
راه آن را کـــــــــه خوب می دانیـــــــم
شادباشیم چــــــــــون شب عیــــــــداست
غصه آری زقــــــــــــوم تــــــــردیداست
بچـــــــــه ها عیـــــــــــــــدتان مبارک باد
دیــــــــــــــــــــــــد وبازدیدتان مبارک باد