چراغ سبز چشمانت چه زیباست
عبوراز ایست های پشت خطهاست
رسیدن می دود درپای رفتن
سواد شهر ما از دور پیداست
بلال شوق دیدارم اذان گفت
اقامه کن ،دلم یکسر مصلاست
بکو با توچگونه می توان بود
بدون بوی شب بو غربت اینجاست
تذروی خسته دل پیغام دارد
بیا دل شروه هایم حال اغماست
نماز ما شدن در کعبه ی عشق
رسیدن تا قرار امن فرداست
درخشید آینه در خلوت دل
تمام خنده هایم موج دریاست
درخشیدی ومه افتاده دامن
که اینک در نوایم شور برپا ست
چراغ سبز چشمانت چه زیباست
عبوراز ایست های پشت خطهاست
رسیدن می دود درپای رفتن
سواد شهر ما از دور پیداست
بلال شوق دیدارم اذان گفت
اقامه کن ،دلم یکسر مصلاست
بکو با توچگونه می توان بود
بدون بوی شب بو غربت اینجاست
تذروی خسته دل پیغام دارد
بیا دل شروه هایم حال اغماست
نماز ما شدن در کعبه ی عشق
رسیدن تا قرار امن فرداست
درخشید آینه در خلوت دل
تمام خنده هایم موج دریاست
درخشیدی ومه افتاده دامن
که اینک در نوایم شور برپا ست